Kilttejä Koiria!

Mä haluan tän, tää on mun lelu!!!
Voijee, miten tässä nyt noin kävi, se sai melkeen koko lelun ja mä vaan tällasen pienen palan!?
Ärrrrr... Sä rikoit mun lelun ja veit siitä isomman palan.... 
Ai mitä, ketkä riitapukarit ei saa yhtään lahjoja?
Ai mitä?! Joululahjoja!? Joooo mä tuun! Mulle kaikki, tottakai!
Tässä mä oon ja oonkin ollut kiltti!

No ehkä Tarallekin jotain. Pientä. Se valvoo mun unia kuitenkin ja ajaa pahat unet pois...
No onhan täällä kilttejä koiria, oikein viisaita ja rakkaita. Varmasti JiiPee on jättänyt jotain pientä kivaa molemmille... Kira oli viime yönä kiltteystestissä, kun sai jäädä nukkumaan Taran kanssa eikä joutunut omaan huoneeseensa. Vähän odotin yöllistä heräämistä koirien leikkituokioon mutta leikkituokio alkoikin vasta vähän herätyskelloa ennakoiden. Kiltisti oltiin oltu ja sisäsiisteyskin alkaa olemaan ihan vallan mallillaan. Että kyllä se pieni joululahja on hyvinkin ansaittu!

Rauhaisaa Joulua, täällä kaksijalkainen ainakin ottaa rauhallisesti, tymäkän flunssan kourissa, koiruudet ehkä keksivät kuitenkin pikku koiruuksia, eivätkä malta koko Joulua ottaa niinkään rauhallisesti :)

Erityisesti Leilalle, Äippä-Magille sekä Pasolle ja tietysti kaikille muillekin sisaruksille;
Hukalle, Siirille, Sitkalle ja Boogielle perheineen. 

Ja kaikille elämäämme seuraaville tutuille ja tuntemattomille, viettäkäähän leikintäytteinen Joulu ja treenatkaa omia juttujanne ahkeraan 2013 vuonna, menestyksekkäästi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yksinhöpinöinti ei ole ollenkaan niin kivaa kuin joukkoälämölö! Hauku, murise tai vingu kommenttisi!